vineri, 10 aprilie 2009

Totul sau nimic


O alta teorie legata de viata pentru ca nu-i asa , una avem si nici nu stim ce sa alegem indiferent de scopurile pe care ni le propunem sau principiile pe care ne obligam sa le respectam.In teorie totul e frumos si usor de facut cand te gandesti la imaginea de ansamblu dar cand te gandesti la viata pas cu pas iti vine sa-ti tragi una si-ti zici "Cum sa fac asa ceva??".Pentru mine nu exista cale de mijloc insa din pacate fara sa aleg pe aceasta cale merg, cea din mijloc.Nu am nici totul si nu am nici nimic.De obicei mi se intampla sa am cate putin din fiecare dar niciodata destul.Doar cat sa imi faca viata un pic in ciuda si sa-mi doresc mai mult.Dumnezeu a facut in asa fel incat intotdeauna sa ne dorim ce are celalalt.Oricum nu cred ca-si doreste nimeni ceea ce am eu doar cei care nu au nimic pentru ca pai motivul principal ar fi ca nu au nimic, si desigur ii compatimesc si-mi doresc sa ii ajut si cateodata o fac cat si cum pot eu.Insa eu stiu ca se poate mai bine , dar nu-mi iese niciodata.Sincer nu-mi place calea de mijloc , pentru ca asta inseamna mediocritate si cum am mai scris/zis urasc asa ceva desi o traiesc.As vrea totul sau nimic macar sa stiu una si buna , desi de preferat ar fi totul.Ii aud pe unii ca spun ca daca am fi cu totii fericiti ne-am plictisi , pai scuzati-ma , cine n-ar vrea sa se plictiseasca asa , pentru ca esti prea fericit.Voi ce preferati , totul sau nimic?Sau va place mediocritatea si nu stiam eu , desigur ca ne chinuim o viata intreaga sa le avem pe toate si cand realizam ca in sfarsit le avem , ce se intampla, pai nimic major, doar murim , dam coltul , ultima intalnire cu o doamna si anume moartea.De fapt si de drept aceasta postare a avut ca scop de a arata cuiva ce bine o duce insa m-am intins cu ideea insa poate se prinde.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?