vineri, 10 aprilie 2009

Genius when drunk

E primul post care-l scriu cand sunt un pic asa cum zice blogu' si anume drunk.Ce e drept e o experienta sa fi drunk pentru ca nu sti niciodata cum o sa fi si cum o sa te comporti si cel mai important unde o sa-ti fuga gandurile.Par example la mine in momentul cand scriu pe blog , adica acum , muzica e la maxim , gandurile is pe campuri verzi si rock-ul rasuna in urechile mele si ma gandesc la tot ce am ratat si la tot ce regret.
Ah, am uitat sa va zic , in timp ce ascult muzica si cant la maxim , chiar daca nu am voice , da macar ma exteriorizez.Si mereu revin la ideea unii le au pe toate si vor mai mult , de fapt nu vor mai mult ci doar doresc o provocare si cand o gasesc, atunci distrug ce au mai frumos.
Si ce urasc eu cel mai mult in viata e ca unii cunosc anumite persoane inainte sa le cunosc eu , desi...dar nu mai are rost sa spun , ca oricum nu conteaza si poate ca viata imi rezerva altceva.Poate bat campurile cu gratie cum zice Doamna Profesoara de Romana , insa vorba aia le bat cu gratie.Sunt multe de spus insa chiar si amortit cum sunt acum tot ma ingrijoreaza consecintele asa ca nu zic nimic pentru ca stiu ca nimic nu se va schimba si sunt doar vorbe spuse in vant.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?