vineri, 3 aprilie 2009

Un furt ciudat

Eu din nou.Ceva ciudat s-a intamplat astazi in afara faptului ca am mers azi mai mult decat toata saptamana , am oprit un pic la Euroland din Alexandru probabil locatari din zona il cunosc.Si cum am intrat, dau de 3 dintre cei mai buni ai Iasiului , adica 3 politisti si cu o domnisoara(pitzipoanca) in mijlocul lor.Se pare ca aceasta cu inca 2 pitzi s-au gandit sa usureze un pic magazinul de niste articole nu prea scumpe(primul lucru ciudat).Al doilea lucru ciudat e ca acestea au primit doar o amenda.Una din ele era mai neagra adica mai "rroama" cu un ruj roz si fard de ochi la fel de colorat incat parea ca e o papusa prost facuta.Al treilea lucru ciudat si ultimul e ca patronul care era un arab sau ceva de genul, e ca nu vroia ca politia sa fie chemata de ce , n-am idee , cine face rau ar trebui pedepsit parerea mea.Saraca vanzatoare se temea sa nu fie concediata pentru ca a chemat politia.
Aaaa, cat despre lucrurile furate , printre ele se aflau niste parfumuri de camera si un costumas pentru un bebe roz , la o valoare de 34 RON.De ce sa fure aceste lucruri?NU STIU , probabil mirosea asa de urat in casa ei incat ii trebuiau acele parfumuri cu orice pret.
Chiar si politisti au spus ca nu e prima data cand acestea fac asa ceva, pe langa faptul ca au si amenintat-o pe casiera spunandu-i ca timp de o saptamana o vor astepta o gasca de baieti la colt sa o invete o "lectie".Cu siguranta cand voi mai trece pe acolo o voi intreba daca a patit ceva sau doar avea inculpata gura mare.

P.S. Cica de obicei vanzatoarele le lasa pe fete sa plece fara produsele "ridicate" insa de data asta a fost mai periculos.Apropo in trecut ele au furat aparent fructe din plastic.
Furtul in ziua de astazi avand in vedere ca e criza economica devine din ce in ce mai ciudat si mai disperat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?