vineri, 15 mai 2009

Copiii vad, copiii fac

Un post recent vazut la Florinel legat de un copil care era impins de catre parinti sa fumeze , acesta avand doar 3 ani, mi-am adus aminte si eu de un video pe youtube care l-am vazut prima data pe blog la meitneria legat de influenta parintilor, a adultilor asupra copiilor,iar acest video dupa parerea mea spune adevarul.Un filmulet intitulat "Children see,children do" sau in romana, copiii vad , copiii fac si este adevarat, pentru ca de la o varsta acestia sunt foarte influentabili si incearca sa copieze pe oricine din jur care ii se pare mai interesant , sau care crede ca e un idol pentru ei. Asa ca aveti grija ce spuneti si cum va comportati in jurul copiilor, pentru ca aveti o influenta asupra lor, chiar daca nu realizati acest lucru.

1 comentarii:

Florin spunea...

Frumos filmuleţ. Felicitări celor care l-au lucrat. Se potriveşte perfect cu vremurile noastre. Copiii în ziua de astăzi nu-şi mai trăiesc copilăria, vor să imite adulţii, mai ales pe ăia de până în 25 de ani, ca să îi "respecte" lumea. Dar nu ai ce să faci. Aşa sunt vremurile actuale. De vină sunt numai persoanele inconştiente, care îşi mai atribuie câteodată titlul de părinţi.

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?