joi, 21 mai 2009

Perle copilasi

Rasfoind prin niste mail-uri mai vechi am gasit niste perle a unor copiii americani care sunt foarte dragute.Unele le voi traduce in romana iar altele le voi lasa in engleza pentru ca isi pierd sensul dupa traducere.

Profesor:Maria, cum desparti in silabe CROCODIL?
Maria:KROC-OD-IL.
Profesor:Nu Maria, e gresit.
Maria.:O fi , dar m-ati intrebat cum despart Eu in silabe.

Profesor:Maria, du-te la tabla si gaseste America de Nord.
Maria:Aici e.
Profesor:Corect.Acum copii cine a descoperit America?
Copii:Maria.

TEACHER: Donald, what is the chemical formula for water?
DONALD: H I J K L M N O.
TEACHER: What are you talking about?
DONALD: Yesterday you said it's H to O.

Profesor:Winnie , spune-mi ceva care avem acum si nu am avut acum 10 ani.
Winnie:Pe mine.

Profesor:Glen , de ce te murdaresti intotdeauna?
Glen:Pentru ca sunt mai aproape de pamant decat dvs.

EACHER: Millie, give me a sentence starting with ' I. '
MILLIE: I is..
TEACHER: No, Millie..... Always say, 'I am.'
MILLIE: All right... 'I am the ninth letter of the alphabet.'

Profesor:George Washington a taiat ciresul tatalui sau cat si a admis acelasi lucru?Stiti de ce tatal sau nu l-a pedepsit?
Copil:Pentru ca inca mai avea toporul.

Profesor:Simon, spune-mi sincer, te rogi inainte de masa?
Simon:Nu, mama mea stie sa gateasca.

Profesor:Clide, compunerea ta "Cainele meu" e la fel ca a fratelui tau.Ai copiat-o?
Clide:Nu domnule, e doar acelasi caine.

Profesor:Harold cum se numeste o persoana care vorbeste in continuu chiar daca oamenii nu par interesati?
Harold:Profesor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?