sâmbătă, 16 mai 2009

De ce bem?

Sa filozofam un pic, doar suntem oameni mari de acum ce naiba.Ne-am intrebat mereu , de ce bea ala mah?, Ce e cu betivul ala, numai atata stie sa faca, sa bea? sau poate ca ne-am intrebat pe noi insine cateodata de ce bem.Sa incercam totusi sa gasim un raspuns.In primul rand vreau sa zic un singur lucru, nu-mi plac oamenii care fac urat la bautura, adica cei care injura si se ia de lume degeaba.Acum sa raspundem la intrebare, pai ceea ce ne face sa ducem paharul la gura din cand in cand , daca nu pentru unii mai mereu, e motivul ca alcoolul are rol de medicament, ca si morfina , ea amorteste totul, mintea , sufletul, inima , durerea , te face sa te distrezi (uneori) , te scapa de limite.Poate asta ar fi trebuit sa faca si Iona, sa bea pentru a scapa de limite nu sa se sinucida, desi dupa bautura , suicidul e "next best thing".Bautura ne facem sa sunam fosti prieteni sau foste prietene si sa ne ne reamintim de momentele frumoase sau sa ne gandim la tot ce n-am facut in viata , la ce am ratat si sa ne bagam picioarele, metaforic vorbind desigur.Mai bem pentru a trece de ziua neagra care d-abia s-a terminat si am intrat in partea a 2-a a celor 24 de ore care intunecata la propriu.Un lucru bun am putea face atunci cand bem, sa punem alcoolul intr-o sticla de fier pentru a face muschi ,la sugestia celor de la Parazitii "daca sticla era de fier, ce brand aveam".
Cu alte cuvinte , bautura ne scapa de iluzia aceasta numita viata pe care o traim zi de zi.Nu incurajez bautul insa la sfarsitul saptamanii daca bei o bere doua, nu se supara nimeni.

2 comentarii:

Anonim spunea...

corect .. f mare dreptate / "D respect!

Alin spunea...

Ma bucur ca esti d'acord.:D
Ne intalnim la o bere?Da sa-mi zici cine esti:)

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?