sâmbătă, 23 mai 2009

De ce fumam?

Am scris pe blog de ce bem, asa ca m-am gandit sa mai scriu despre un viciu popular printre oameni si anume fumatul.De ce fumam fratilor?Ca ne face sa parem mai maturi, sau ca asa am vazut la mama si la tata ori probabil obligati de situatie si de anturaj tragem si noi un fum asa din curiozitate si pentru a nu parea slabi in fata celorlalti.Motive sunt multe pentru orice viciu mai ales daca le cauti pentru ca sa mentii viciul in viata.Fumatul e acel viciu care ca si bautura care te calmeaza , iti permite o pauza de 5 minute de la restul zilei , 5 minute numai pentru tine in care plamani tai respira un aer ce-ti relaxeaza mintea.


Prima tigara pentru orice incepator e cea mai relaxanta , simti cum fumul iti invadeaza fiecare neuron, parca iti si poti imagina cum stau acestia relaxati , ca mai moare cate unul pe ici pe colo, eh, asta e pericolul meseriei.Desigur ca pentru cei mai experimentati in arta relaxarii imi vor spune ca fumatul tigarilor obisnuite e minciuna pe langa ce practica ei, dar fratilor eu vreau sa ma relaxez cateva minute pe zi, nu cateva zile pe saptamana.

3 comentarii:

mth spunea...

cel mai mare kkt pe care l-am auzit ... ala cu m-am apucat din fumat din curiozitate. Pai da ... si eu am fumat din curiozitate prima data ... da mi-am dus ... mi-am cumparat o tzigara ( pt k se dadeau la bucuta ) si m-am dus undeva singur si am fumat-o ... no, ideea e ca n-o fost nimeni sa ma intrebe : "Ei, nu-i calumea/cool/jmeker?" astfel incat sa ma determine sa continui. Curiozitatea mea a fost satisfacuta dar chiar si-asa n-am gasit nimic interesant. Apoi chestia cu m-am apucat din anturaj, alta porcarie. Daca esti capabil sa te impui si esti un om puternic reusesti sa treci peste :). In anturajul meu cam toti fumeaza. Nimic nu m-a determinat sa-i urmez. Ma gandesc ca ar fi mult sub demnitatea mea sa ma ascund de parinti, profesori si alte persoane, sa am inca un stres in plus. Cat despre relaxare... ar fi un stres mai mare daca as fuma fiind constient ca odata ajuns acasa ar trebui sa dau o explicatie pentru faptul ca miros a tigara, pentru ca parintii mei nu inghit dume gen: "am fost in localuri in care se fumeaza". teribilismul asta dauneaza la un moment dat. Lumea asta se duce de rapa, la dreq :))

Alin spunea...

Eh sincer si eu fumez dar din alte motive nu anturaj nu curiozitate chestii din astea si nu m-am ascuns de nimeni pentru ca nu am avut de ce.Am avut 18 cand am fumat prima data, fata de altii care se apuca de la 13-14 ani:))

Unknown spunea...

is curios cum ai sa explici de ce ne trebuie femei (aka de ce facem sex)

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?