miercuri, 20 mai 2009

Romania bataie de joc

Nu am zis niciodata ca sunt un nationalist inrait sau ca Romania ar fi cea mai puternica tara din lume si sa ma bucur ca m-am nascut in Romania.Insa cateodata mai vad un video pe youtube sau in alta parte care ma calca pe nervi cand vad ca isi bat joc de noi , ca folosesc niste stereotipuri impotriva noastra care nu sunt adevarate si ne stalcesc limba asa de tare incat te doar cand ii auzi vorbind.
In video-ul urmator e vorba despre o "romanca" ce s-a angajat in State, care dupa parerea mea pare a fi mult de origine rusa sau bulgara, iar baietii incearca sa se combine cu ea aratandu-i cat de cunoscatori sunt ei ai culturii romane si ce inseamna Romania.Dupa ei aparent Romania e o tara imaginara.
Niste profani.
Parerea mea , inteleg ca e pamflet dar nu mi se pare asa amuzant cand te afli la capatul celalalt al pamfletului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?