miercuri, 13 mai 2009

Tipuri de femei

Am urmarit carcotasii vreo 10 minute si am prins din fericire pe Dezbracatu la un fashion show si desi m-a facut sa rad felul lui de a fi nu am putut sa nu observ fotomodelele respective.Sincer am ramas un pic uimit si un pic mai mult de scarba, deoarece am observat cateva modele care erau numai piele si os la PROPRIU.Era un de prin Nigeria, stiu ca acolo oameni stau prost cu mancarea insa sa faci foame intentionat, nu e prea sanatos.
Asadar am ajuns la concluzia ca sunt trei tipuri de femei in lume.
Primul tip este cel anorexic, iar majoritatea sunt fotomodele.De ce sunt ele anorexice?Pentru ca nu mananca , bag droguri in ele si sunt presate de impresarii lor pentru a arata perfect, insa a fi piele si os nu inseamna perfect inseamna SICK.
Al doilea ar fi cele medii, care sunt de greutate normala si care au forme fratilor, simti ca pui mana pe ceva, nu canti la coaste si nu ramai cu aschii prin degete.Astea-s genul de fete care-mi plac mie si nu cred ca sunt singurul.
Al treilea tip sunt cele care trec peste bord cu mancarea si uita sa se mai opreasca.Pentru unii e greu sa te mentii slab, sau la o greutate normala, iar altii renunta de tot si lasa lucrurile sa mearga din inertie.Nu sunt nici eu slab si Dumnezeu stie ca am problemele mele cu chestia asta, insa fac eforturi sa ma mentin.Totusi femeile respective au noroc de barbati care au fetis pentru asa ceva si prefera ca femeile lor sa fie cat patul.





TIP I TIP II TIP III


Nu sunt superficial daca aveti de gand sa-mi spuneti asta si nu judec dupa aparente cei care ma cunosc stiu asta, dar voi ce fel de tip ati alege?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?