vineri, 8 mai 2009

Naomi

FLOARE ALBASTRA te vad la FEREASTRA cum ar zice/canta Bendeac, cineva mi-a trimis un video de pe youtube in care doamna Bahmuteanu o alta inteligenta artificiala pe acest pamant care s-a casatorit cu un barbat plin de bani, astfel reusindu-si sa-si cumpere drumul catre televiziune astfel moderand o... habar n-am ce modereaza ea ca nu urmaresc , a invitat pe Naomi in emisiune pentru a discuta despre un proiect muzical insa cum am zis in nenumarate randuri, televiziunea cauta doar scandal, a inceput sa-i puna intrebari intime, indecente ce n-ar trebui sa apara intr-o emisiune de la miezul zilei cand se mai uita si copiii.
Asadar si prin urmare , Naomi i-a dat clasa lui Bahmu si la vocabular si la comportament asa ca ii dau dreptate doamnei/domnului Naomi.


3 comentarii:

Anonim spunea...

stimate domn, indraznesc sa aduc la cunostinta domniei voastre ca fraza "astfel reusindu-si sa-si cumpere..." suna prost, chiar si pentru un blog atat de "diversificat" ( sau lipsit de un subiect anume ) ca al dumneavoastra.
Corect ar fi sa scrieti "astfel reusind sa-si cumpere...".
Dar mai corect ar fi sa va stopati activitatea sau mai bine zis pseudoactivitatea pana gasiti o tematica potrivita varstei si culturii pe care o aveti!
Mult succes!

Alin spunea...

De ce v-ati suparat ca am gresit unde am gresit sau ca ii dau dreptate lui Naomi?Sau poate ca sunteti fan Bahmu si ii aparati onoarea.Nu-mi stiti varsta si nici cultura pe care o posed.Cat despre blogul meu , da este diversificat incerc sa acopar cam orice fel de subiect pentru a aducea poate un zambet sau poate pentru a imbogati cultura generala a cuiva.Sau pur si simplu pentru cine vrea sa stie ce fel de idioti si idiotenii sunt pe pamantul acesta.Cat despre greseala facuta , tin sa ma justific deoarece atunci cand scriu pe blog o fac in graba si mai gresesc prin anumite locuri.

In cuvintele dragei Elena Basescu va doresc si eu multe "succesuri" si cat mai putine "esece".

Anonim spunea...

va transmit stimate"anonim"ca va inselati in privinta acestui blog pentru ca este ceva reusit.e ceva mai diperit fata de celelalte blog-uri.si e firesc uneori sa mai si gresim;ca din greseli invatam.si tematica e destul de potrivita.imi pare rau ca nu sunteti capabil sa intelegeti...anemarie

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?