miercuri, 6 mai 2009

Kaufland FURA

Desi vremea a fost cum a fost, m-am incumetat pe la ora 19:00 sa ma duc cu a mea mama in Kaufland la cumparaturi, dupa 2-3 ore de cumparaturi si de alergat prin toate directiile , ajunsi la casa , incepe Doamna respectiva sa dea produsele alea la casa asa de repede incat iti trebuie 2 perechi de ochi , una la casa si una sa vezi sa bagi in carucior.Nici eu nici maicmea n-am avut timp sa ne uitam ce si cat incaseaza , ci doar pretul total.Pentru ca era rand si pentru ca era tarziu ne-am grabit cu toate afara , doar sa realizez acasa ca apar cateva produse in plus si alte preturi fata de cele de la raft.Uite asa 5 lei de la unu 10 de la altul , o zi intreaga la cati clienti trec pe la o singura casa , realizati cat scoate Kaufland-ul sau casierita ca nu stiu unde se duce surplusul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?