marți, 26 mai 2009

Metoda noua de cersit

Pentru ca am vrut sa o ajut pe maicmea, m-am dus la piata ca sa fac anumite cumparaturi.Nici bine nu intru in piata ca vine un omulet la mine ma bate prieteneste pe umar si incepe sa intre in vorba cu mine.
-Cristos a inviat.
-Adevarat a inviat, ii raspund eu.
-Ce mai faci , nici nu stiam de unde sa te mai iau, spune el cu zambetul pe buze.
-Bine , zic eu, dar va cunosc de undeva.
-Da sigur.Uite care e treaba, am un frate il cunosti, e in spital are probleme daca poti sa ma ajuti.
Deja cand am auzit fraza aia , nici nu m-am uitat la el si am mers in continuare cu zambetul pe buze ,gandindu-ma la ce furtisaguri recurg unii pentru a castiga bani.Cersitul e un fel de furt doar ca te roaga frumos sa-i dai bani.

P.S. Pe langa asta in timp ce cumparam branza , vine o doamna si incepe sa faca scandal ca a cumparat branza mucegaita, iar eu amuzat de necazul femeii ii spun, "E branza frantuzeasca doamna."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?